Nu är det kanske ändå dax???

Ojojojoj vad länge sedan det var jag skrev något här inne. Misstänker starkt att ingen längre är här inne o tittar eftersom det var så länge sedan jag skrev :-(

Men nu blir det en liten uppdatering :-)

Thailand, ja det var HÄRLIGT!!! 2 underbara veckor med lagom mycket sol, härligt bad och en del shopping. Blir nog fler resor till det landet, men provar nog något nytt ställe nästa gång ;-)

Får man kanske bjuda på lite bilder från paradiset??? Oväntat men sant har jag väldigt få bilder utan sonen på
men ni får hålla till godo med vad som finns ;-)

Lite olika strandbilder






Lite oväntat var poolen ändå favvoplatsen för *vissa i familjen*


Färsk frukt vid havet var en favoritlunch


Minns inte säkert, men barnarbete är väl tillåtet i utalandet eller ;-)


Vårt hotell på kvällen, utsikt från vår altan


Drinkar skulle beställas, med blåbärssmak till den lille, och med jordgubb och lite starkare saker till mamman. Pappa gillade mest öl...


Minigolf i dinosaurieparken x2 fick det oxå bli :-)


En kväll besökte vi en restaurang i Karon, och på vägen dit kunde vi njuta av denna vackra solnedgång


Vi bjöds dessutom på ytterligare en solnedgång, på hemresan när vi landade i Sharaja. Ingen dålig utsikt ;)

Kommentarer
Postat av: Bloggaren herself :-)

Suck, sitter här och läser mitt eget inlägg och inser att jag redan längtar tillbax...

För alla er som velar säger jag bara ÅK :-)

2010-01-12 @ 21:47:00
Postat av: Anonym

Ja, jag vet ju vem som kan passa räven nästa gång med;) Kul du äntligen skrivit igen...Jag kollar här varje dag jag..... Fina bilder:) Förstår du längtar tillbaka. Vi tar nog Grekland istället:)

2010-01-12 @ 22:09:20
Postat av: Systra di

Ja, jag vet ju vem som kan passa räven nästa gång med;) Kul du äntligen skrivit igen...Jag kollar här varje dag jag..... Fina bilder:) Förstår du längtar tillbaka. Vi tar nog Grekland istället:)

2010-01-12 @ 22:09:43
Postat av: Bloggaren herself :-)

Grekland inte heller fel ju:-) åker gärna dit oxå

2010-01-12 @ 22:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0