♥ ♥ ♥ Det är helg! ♥ ♥ ♥

Och en trevlig helg :)

Igår var jag en lite stressad Sophie...
12.00 Lämna L hos Åsa - och självklart hinna umgås lite med en av världens BÄSTASTE 2 storasystrar!
14.30 ankomst föreläsning och årsmöte ÅLBK
18.00 mötet slut
18.00 inbjudna på middag och tunnebad på köpmannagatan
18.15 ankomst köpmannagatan, men vi var INTE sist ;-)
mat - supergod ska tilläggas!
tunnebad
snöänglar iklädda blöta badkläder
mer tunnebad
mer snöänglar
mer tunnebad
kaffe, vin, cider och TREVLIGT sällskap
12.30 hemkomst... Tur min käre make ser till o får hem mig i någolunda normal tid för att jag ska kunna leva dagen efter ;-)
Missade ju melodifestivalen, men enligt vad jag kan läsa mig till ska det inte ha spelat så stor roll...

Idag ska jag hämta sonen, umgås lite, bara slappa o ha det topp!!!
  

Have a great day out there



Kommentarer
Postat av: Åsagåsa

Jasså kom du hem 12.30.....;)

2010-02-14 @ 22:29:46
Postat av: Åsagåsa

Jasså kom du hem 12.30.....;)

2010-02-14 @ 22:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0