Ullared och Tradera, bra kombination

Jag hade en oöppnad förpackning med spjälsängs påslakan kvar i garderoben och la ut den på Tradera, lågt utgångspris, 40:- och genast är auktionen uppe i över 100:-... Det kan man kalla förtjänst, har nog bara betalat 35-55:- för den så det är ren vinnst helt enkelt :-)
                                                                                    

Vad annars är bra med:
Ullared: trevlig utflykt med systrar eller vänner. Massa roliga saker att handla och EN HEL DAG ifrån barn och Måsten :-)
Dessutom är det en perfekt raggningsplats för singelmän som är ute efter tjejer med barn på köpet hahaha, massa med ensamstående mammor, speciellt Barnbidragshelger som denna hahaha

Tradera: ja, jobbigt som f-n att paketera och skicka iväg allt man sålt, men alltid skönt bli av med saker man inte behöver och dessutom få en liten peng för besväret :-). Garderoben uppe och förrådet kommer att TACKA mig


Kommentarer
Postat av: Systra di

Kan inte annat än hålla med!!! Älskar Ullared. Synd det inte ligger närmre för då skulle jag söka jobb där=). När blir nästa resa??? Jag måste oxå lära mig att lägga ut på tradera....HJÄLP MIG TACK!!!!

2009-05-18 @ 21:38:33
URL: http://asajon.blogspot.com/
Postat av: Tesstamente

Jag måste verkligen ta mig i kragen och börja Tradera, alla gör ju det nu! Och tydligen kan man sälja ALLT! Ska kolla om jag har några halvätna mackor i kylen;-)

2009-05-19 @ 19:35:45
URL: http://tesstamente.blogg.se/
Postat av: Syster P

Hurra för Ullared, Tradera och IKEA!

/P

2009-05-19 @ 19:57:13
URL: http://pillaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0