Födelsedag, älska eller hata...

Usch, imorgon blir man då ytterligare ett år äldre. Var tar tiden vägen egentligen. Hur gammal blir jag  då??? Vanligtvis har jag ingen aning, slutade verkligen räkna vid 30....  Jag får varje gång räkna baklänges, hmmm året är 2009, jag är född 1975 och fyller alltså 35 nästa år, japp, det blir det 34 då... Skrämmande eller hur :-) :-)
Egentligen spelar ju åldern ingen som helst roll det viktigast är ju vad man gör av sin tid och att man uppskattar det som är positivt runt omkring ju :-)

Kanske kanske blir jag lite firad på min födelsedag... Har jag riktig tur kommer systeryster och vem vet, ibland dyker svärfar upp på en fika :-)
Min lille son frågade idag om jag ska ha barnkalas och om han i så fall fick blir bjuden hahaha, ja barnkalas blir det nog inte... Och när han frågade vilka leksaker jag önskar mig så visste jag inte riktigt vad jag skulle säga... En bilbana kanske :-)... Han tyckte det var mycket konstigt när jag sa att jag bara önskade mig en kram och en puss och världens snällaste son... DET kunde man ju INTE önska när det finns leksaker :-)

Sov gott alla, och även om inte alla fyller år imorgon, så blir vi ALLA EN HEL DAG ÄLDRE


Kommentarer
Postat av: syster yster

JÄTTESTORT GRATTIS PÅ DIG GOA SYSTER!!!!! SES KANSKE SEN DÅ!!

2009-05-14 @ 08:32:21
Postat av: Helén

Grattis!! Man är inte äldre än man känner sig :)

2009-05-14 @ 14:44:39
URL: http://decosmatte.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0