En lång och härlig helg går mot sitt slut :-)

Japp, imorgon dax för jobb igen, men vad gör väl det när man har en sån här härlig helg att se tillbaka på :-)

Idag tog L och jag en cykelutflykt förbi kossorna i Singelstorp  som avslutades med en lekstund i Sjöparken i Lenhovda. Här fick jag ju chansen att ta lite kort med nya kameran :-). Solen smet i moln, men det blev bra bilder ändå :-)






Efter en stund dök Ls kompis upp med sin storasyster och mamma, och de fick leka tillsammans en bra stund i parken. Barnen passade på att känna lite på vattentemperaturen och lyckades av någon konstig anledning att bli blöta långt upp på shortsen... Vi följde med kompisen hem på en spontan lek och fika date och efter ett par timmars trevligt sällskap där bar det av hem till pappa för lite lek ute, fotboll och sedan kvällsmat. Nu softar vi framför TVn och inväntar John Blund. Och dessutom har jag just insett att de förvarnar för ÄNNU BÄTTRE VÄDER NÄSTA HELG så nu har man något härligt att längta efter :-)

Den roliga eftermiddagen fick ett  mindre roligt slut när L upptäckte att han hade tappat sin stegräknare (han och jag kör tävling på helgerna) så nu måste jag köpa en alldeles ny till honom...

Denna veckan kommer även något jobbigt hända här hemma, vår vovve ska få lämna oss för en 'resa' till andra jaktmarker... Lucas tror bara hon ska flytta långt långt bort... Det blir nog ett par jobbiga dagar när hon har försvunnit ur våran familj...

Take care out there :-)

Kommentarer
Postat av: Systra di

Krama o pussa på vår lilla änglahund tusen gånger från oss. Kommer sakna henne nåt fruktansvärt har ja insett:( Och stor kram till dig med som kunnat ta beslutet... Kram

2009-05-25 @ 14:19:19
URL: http://asajon.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0