Söndag :-D

Idag blev det bekräftat. VI SKA TITTA PÅ VALP I HELSINGBORG PÅ SÖNDAG

Har ju letat Sheltie i över en månad utan någon tur, men onsdags kväll kom en ny annons ut och jag var nog först att ringa. Så nu finns en liten hane reserverad till oss som vi kanske ska tinga på söndag, OM nu allt bara stämmer mellan oss.

Jag superduperlängtar. Tänk vilken UNDERBAR semester om vi nu köper ett litet yrväder som i så fall kommer hem i slutet v28 :-)

Ja åsa, jag har läst mycket om rasen och dess egenskaper och VILL VERKLIGEN ha en sådan

Kram alla där ute

Kommentarer
Postat av: Systra di

Hmm, var det en pik eller????? Såg bara att dom ska ha vall i sig o det skulle du ju aldrig mer ha sa du ju sist!! Men klart du ska göra som du o ni känner för. Vill bara att ni ska vara säkra o inte behöva få oväntade överraskningar!! Men jag är mest oroad för när du ska kunna hämta den...Sent på söndagskvällen v 28 då eller???;) Puss

2009-06-26 @ 12:14:48
URL: http://asajon.blogspot.com/
Postat av: modern

Lycka till i morgon. Vi håller tummarna.kram

2009-06-27 @ 13:15:51
Postat av: Lindha

Åh vad mysig! Shelties är ju en mysig trevlig hund! Hoppas det blir bra!!

2009-06-28 @ 11:27:01
URL: http://mchutney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0