Saturday Night in LENHOVDA

Mina kära väninnor ankommer, redan onyktra, och jag som inte börjat än *hmmmm*



Jaja, det är väl bara att börja ladda :-) Tack o lov står jag bakom kameran så jag slapp delta på kort ;-)

Senare på kvällen fick vi besök av Janne Höiland, sångar i Time Machine som backade upp Johan Becker i sjöparken senare på kvällen. Han tittade på Sverigematchen på TV hellre än att umgås med oss, konstigt hahaha. Men matchen gick inge vidare så det var ett dåligt val...
Rasmus (styvsonen) tjej och hennes kompisar kom förbi för att parkera cyklar och låna toaletten, tror de blev lite impade av att träffa sångare i hallen här hemma, och ännu mer när han kom fram till dem nere på festen i sjöparken och pratade. Kul för dem tycker jag :-)


Själv hade jag tyckt att det vore kul att ha deras turnebuss parkerad utanför huset, men ack nej, den bara släppte Janne och for sedan vidare...


Kommentarer
Postat av: haglycke

Vilka hotta babes!!! Du borde varit med Sophie!!!!

Men ja EN SUPER BRA BILD kan jag få en kopia....... blir ju liksom aldrg bra på bild annars!!! o vad härligt bruna vi är!!!!!

2009-06-07 @ 22:03:00
Postat av: Tesstamente

Jag vill se kort på DIG!!



:-D

2009-06-08 @ 18:32:50
URL: http://tesstamente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0