Dagen slutade bättre än den började :)

Var hos frissan till slut ändå, fick ju mammas klipptid idag när min frisör blev sjuk :-) Stackars mamma får vänta 2 veckor till innan hon får klippa sig ;-)

Så här blev det


eller om jag lägger håret bakom öronen



Jag är jättenöjd, så TACK Anne!!!

Lucas har jobbat hela dagen med att bygga torn och bilar i olika slag med sitt gamla lego som åkte fram igen efter typ 10 månader i bokhyllan. Härligt när de små återupptäcker lite mer pedagogiska leksaker


Efter klippet åkte vi till Orrefors en runda för att hälsa på hos Åsa och Lucas kusiner. Åsa hade köpt en låda vin till mig som jag ju var TVUNGEN att hämta :-)
Passade även på att stanna till som HASTIGAST hos min nu då OKLIPPTA mamma för att kolla in nya substitutet till husvagnslivet, ett stort partytält av lite bättre kvalitet. Mamma: nästa gång stannar vi på fika! Glöm ej inhandla goda TEer till favvodottern (hahaha) typ hallon eller något liknande ska det va!

KRAM på er alla
och ha en
UNDERBAR MIDSOMMAR

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad i H-Vete ....JAG är ju favvodottern;)

2009-06-19 @ 19:28:30
Postat av: Pernilla

Nej, det är JAG som är favvodottern...



Superfin du blev i håret - kort frisyr passar dig!!!

KRAM

2009-06-21 @ 20:34:21
URL: http://pillaj.blogg.se/
Postat av: Tesstamente

Du är såååååå snyyyyyggg! Superduper verkligen! Men skrattgroparna gör ju också sitt;-)

2009-06-23 @ 22:39:39
URL: http://tesstamente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0