semestern går mot sitt slut

Jaha, så är det plötsligt bara en veckas ledighet kvar :-(
Men jag tycker ändå vi har hunnit med en hel del på semestern :-)
Först en vecka i vita sand, sen kom vår lilla valp Ninja till oss :-) och sedan dess har ju ganska mycket kretsat kring henne självklart...
Lucas jag o Ninja åkte tillbax till vita sand för att hälsa på mamma och det gick utmärkt, Ninja älskade husvagnslivet och vi hade 2 toppendagar allihop



Tyvärr delar inte hela familjen förkärlik för husvagnslivet så det blir bara lucas o jag som far iväg på sådana utflykter... Ja o så Ninja förståss :-)

Förra veckan for hela familjen till Ölands djurpark, o ja vad ska man säga? Det var väl ett bottennapp... Har sagt förr och säger igen att dit vill jag INTE åka fler gånger... Dyrt, nedgånget, dålig service o rejält trist...

Fredagen var bättre. Lucas o jag liftade med Åsa o hennes *lilla* familj till High Chaparral och där hade vi RIKTIGT ROLIGT!!! Lucas älskar cowboylivet, så som alla pojkar i den åldern ;-)












Oj, det blev många bilder, men vad kan jag säga? Det var en mycket bra dag, med glada barn fint väder och nöjda föräldrar :-)

En vecka kvar alltså... Undrar just vad vi ska hitta på för något skoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0