Systrar

Undrar just om alla har lika underbara systrar som jag :-)
 
De  finns där i vått och torrt. Lyssnar, hjälper, stöttar men även fördömmer när så behövs...  Det är väl det som är det mest positiva l livet att ha sådana underbara människor i sin närhet :-)

Jag har dessutom extrem tur som har både 2 riktiga systrar, (LOVE YOU) och sedan har jag förunnats med vänner lika underbara de (LOVE YOU TO)

Tack alla ni som stöttar och hjälper mig med vad det kan tänkas vara. Någon dag stora frågor, men nästa kanske bara tips på vad man ska laga för middag!

Kan det helt enkelt vara så lätt att som man behandlar sina medmänniskor blir man själv behandlad tillbaka. En av världens stora sanningar och egentligen så lätt att genomföra!



OJ då det HÄR BLEV SENTIMENTALT, får skriva något lite mer roligt nästa gång. Eller varför inte länka till min tid som världsstjärna :-) klippet finns till och med på en spansk hemsida av någon anledning

Här kommer det :-) OBS ska tillägga att sången tillägnades min 85åriga MORMOR!!!
http://www.youtube.com/watch?v=081oEyv-oDw

God natt alla där ute, vi ses väl i drömmarnas värld, i helgen nalkas FINFINT väder!!!


Kommentarer
Postat av: Systra di

Love you toooooooooooo=): Känner samma för dig min lilla twin!

2009-04-21 @ 21:45:55
Postat av: Helén

Välkommen till bloggvärlden!

Klart vi ses till helgen. Heeela dagen!

2009-04-22 @ 19:46:02
URL: http://decosmatte.bloggagratis.se/
Postat av: Linda

Hej Sofi!

Va fint du sjunger :)

Din mormor måste ha blivit så glad!

Kram Linda

2009-04-23 @ 16:07:52
URL: http://tovili.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0