Sol värme och liv och regn o rusk är som bortblåst

Idag njuter man totalt av solen och värmen  och att bara få vara ute, njuta och vara lycklig :-)
Men vad händer när vädret sedan vänder. 

Tänk om det blir regn igen om några dagar??? Som alltid kommer vi glömma bort de här UNDERBARA dagarna och börja gnälla över det dåliga vädret, den svenska sommaren och hur tråkigt allt är...
Visst är det konstigt att vi inte lägger sådana här underbara dagar, ja VECKOR, på minnet och plockar fram dem känslorna igen när vädret är lite ruskigt?
Men visst, jag vill också ha en sommar med sol varje dag och kunna vara ute och njuta istället för att sitta inne o kura... Men det blir som det blir, vi kan ju inte göra mycket för att påverka det lixom!

Igår var jag hos min storasyster o smaskade tacos, vin och cider o hade allmänt trevligt. SÅ vill jag ha det både i sol o regn. Trevligt sällskap av systrar eller vänner, lite god mat och gott vin så spelar det mindre roll om det regnar lite utanför fönstret. Nästa sociala happening blir tjejmiddag med en av mina allra bästa vänner, det är inte alls fel det heller!!!

MEN NU NJUTER VI AV SOLEN, de här dagarna ska jag vårda ömt och inte glömma bort!

Kommentarer
Postat av: Syster P

Visst blev det en underbar helg :-)

Vi får ge oss på en grillhelg snart och då även ta med andra söta systern.

KRAM

2009-04-26 @ 17:42:36
URL: http://pillaj.blogg.se/
Postat av: Tesstamente

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Va roligt att du joinat oss i bloggvärlden! Nu kan jag riktigt hålla koll på dig, hehe! Lägger genast upp en länk till dig hos mig!



Kram älskade du!

2009-04-26 @ 22:26:48
URL: http://tesstamente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0