Oktober i antågande...

Oktober. Höst, kyla, gula löv, födelsedagar, hockeypremiär,

Ja, denna månaden ska nog gå den oxå Det känner jag ingen oro över...

Har just nu FULLT upp både på jobb, hundklubb, Lif och hemma. Inte många helger eller kvällar lediga här inte...

Men livet är ju till för att fyllas med aktiviteter så lika bra ta tag i uppgifterna och få dem gjorda.

Funderar och funderar och funderar hur omorganisationer mm kommer påverka mig? Vad ska jag jobba med i framtiden, var och med vilka. Om jag satsar på det ena kommer jag då sakna det andra och Om jag satsar på det andra, gör jag då fel och skulle gjort det ena...

Som ni märker Val är ju inte min stora fråga... Jo, Valet förra helgen var inga stora problem med, färgen hade jag ju klar, det var bara partier som skulle väljas inom blocken. Det är värre när jag ska besluta och välja för mig själv, då kommer beslutsångersten... Men det ska bli sååå skönt när allt benas upp och man gör det man ska göra, bara, och inte en massa annat som man egentligen inte hinner med!!!

Nu har jag svammlat tillräckligt, men det blev ivarjefall ett inlägg! Det var länge sedan annars ju :)

Här kommer en ljuv bild på skogens guld, TACK Bertil :-) 

Nu ser vi fram emot resan med jobbgubbarna till Helsingborg nästa helg, det ska bli SÅ kul!!!



Ha en go höstig kall o solig OKTOBER alla där ute. Hoppas på mycket högtryck o härlig eld i kaminen!

Kommentarer
Postat av: Pernilla J

men men... Wallmans utan mig??? ska du se det 2 gånger??

2010-09-25 @ 11:29:47
URL: http://pillaj.blogg.se/
Postat av: sophiesoph

JApp, hoppas det inte är precis samma bara...

Men du, ska vi gå fredag eller lördag`???

2010-09-25 @ 11:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0