STOR

Tänk vad tiden går fort... För bara ett kort tag sedan hade jag en liten son, både till växt och sinne, men nu är han stor ...

Första dagen på F-klass idag. Glad, förväntansfull och trygg gick han in i klassrummet idag. Och kom hem full av glädje och saker att berätta!
Så otroligt skönt att allt gått så bra. Den enda som varit orolig är nog hans hopplösa mamma som oroar sig för allt men denna gång fick hon fel, tack o lov, fel :-)

Jag förväntar mig självklart att det kommer både bra och dåliga dagar, men min unge är en bra grabb som har många kompisar och jag tror han kommer klara det här finfint :-)

Själv har jag varit på kickoff inför ett projekt på jobbet idag. Känns jätteroligt och jag tror jag kommer trivas i den här gruppen :-). Det blir nog mycket att göra i höst, men det viktgaste är ju att man har roligt på sitt jobb och trivs med arbetsuppgifterna man har!

Bra dag som inledning på en *hoppas jag* Bra höst :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0