Hittar ingen vovvse...

Har nu jagat vovvsing i minst 2 veckor men hittar ingen som passar....
Ska jag ge upp ett tag, och se om något bara dyker upp helt oväntat från ingenstans, sluta leta helt, leta efter andra raser eller fortsätta som tidigare...

JA, svårt det där, men just nu känns det som om jag får lägga det på hyllan ett par veckor ivarjefall..

Sådan här vovve har jag letat efter, Shetland Sheepdog, hanhund, helst inte FÖÖÖÖR långt härifrån...

 En inte för stor hund denna gång var tanken....

Vi får väl se vad som händer

Idag är min lille son på kalas på LEOS lekland i Växjo med några av sina favvokompisar. Jag hoppas att han har riktigt riktigt kul hela dagen och har massa att berätta när han dyker in här hemma vid halv6tiden ikväll.

Imorgon blir det sommaravslutning på dagis, de ska  bl a uppträda som HEAT och L ska vara sångare, tillsammans med några andra av killarna. HelCoolt ju, hoppas han vågar nu bara :-).
Skriver mer sen när jag vet hur det gått ;-) :-)

JAha, vad ska man hitta på nu tills det är dax för Lucas att komma hem??? Göran har varit och hjälpt en kompis med veden hela dagen, var just hemma en liten stund men for genast vidare till bastubad på brandstationen så nu är jag alena igen. Syster min tyckte jag skulle städa, och visst, det kan väl behöas så jag får väl göra ett försök

Have fun out there!!!


Kommentarer
Postat av: Lindha

En Aussie då?

En shettis är ju pytteliten :) (men ack så sööööt & rolig!!)



Kolla på Aussie på www.heimarkenskennel.se tror inte de har valpar nu men så supertrevlig så du kan säkert få info om ni är intresserade!



2009-06-13 @ 22:17:34
URL: http://mchutney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0