sen sist

Ajajaj, nu var det länge sedan jag skrev.... Vad har hänt i mitt lilla liv sen sist då?

Sista semesterveckan åkte Lucas o jag med Kickan och hennes barn
 på CIRKUS i Växjö, barnen såklart överlyckliga, men jag, njae, inte min grej lixom...

Bland det bästa med kvällen var att äta mat med mammorna på Max och leka i lekparken


Men cirkusen var inte helt fel den heller. Lucas fick efter lite tjat köpa en Blixtenballong  tyvärr fick vi skänka den till alla änglarna i himmelen när det en dag fick allt för mycket luft under *vingarna* och steg mot skyarna utanför vårat hus.

En natt sov Lucas o jag över i Åsas husvagn, kommer inte riktigt ihåg varför bara... men Lucas o Melvin fick lägga sig framför en film medan åsa o jag satt tryggt inne i huset o smaskade på lite vin o popcorn
Vänta lite här, nu minns jag :-D vi skulle ju till Öland o bada sista fina dagen innan jobbet började igen. En härlig, men lite vindig dag, fick vi alla 3 systrar med våra härliga ungar!!!

Systrar i solstolen :-)


Och så en liiiten bild på mig :-)

Lekande barn:

Söndagen innan jobbveckan spelade Lucas o jag minigolf med familjen Iversen i Sävsjöström, vi hade en jättemysig eftermiddag med fint väder, kul sällskap och ett bra hundmöte efteråt
 

Ja, sen var det då dax för jobb igen... Men ingen fara, skönt med vardag o rutiner igen efter 4 hela veckors härlig ledighet :-)

En kväll kom fotbollslegendaren FARFAR på besök, och spelade lite fotboll med en överlycklig sonson :-)


I fredags var Lucas o jag på RIX Fm festival i Växjö, härlig kväll med varmt väder o ljumma vindar. Lucas fick se sina STORA Idoler, Style och EMD. Kvällens allra bästa scenframförande stod dock BWO för :)


Behövs väl ej berättas att Lucas var ÖVERLYCKLIG över hela kvällen

Vi han med en Festival till i helgen. Freddstock i Nybro. Jag var skeptisk, men en helmysig festival för hela familjen. Svåger Staffan framförde några låtar med sitt band, o de var skitduktiga. Ja, jag var helt klart postitivt överraskad!!! Åker gärna fler år :-)

Bäst på hela vecka var dock att vi äntligen bestämt och bokat vår resa till THAILAND!!! I November bär det av till Kata Beach. Längtar :-) :-) :-)
http://www.kataseabreeze.com/gallery/location/index.html

Kommentarer
Postat av: Martina

Haha, känner igen den där badstranden, får massa flashbacks!!!

2009-08-11 @ 12:32:36
URL: http://skymart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0