Prickig korv...

Igår fick lille L nässelutslag över hela kroppen :-( stackars stackars. Kliade överallt och han kunde inte komma till rätta o sova. Stackars L och STACKARS MIG som fick va vaken halva natten.

Min övertygelse att det skulle vara över när vi vaknade infriades INTE. Det blev en sjukdag, passar INTE in med hur jag har det på jobb just nu, men sånt kommer ju alltid när det är som mest olämpligt...

Vi var en minirunda på mitt jobb idag, sedan till VC för att få det jag redan misstänkt bekräftat och nya mediciner.  Betapred och Tavegyl. Nu mår han som en prins :) men ser ut som PRICKIG KORV... Medicinen har tagit ned svullnaden och det har slutat klia men de infekterade områdena är KNALLRÖDA mot hans annars ganska ljusa hy...

Nu bär det av på Skidskola :-) :-) :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0