Härlig helg :-)

Tänk att ibland kan det vara SÅ underbart skönt med några dagar extra ledigt från jobbet. Denna långhelg var INGET undantag.

Vi har redan hunnit ha ett par riktigt underbara dagar, och då är det ändå en hel dag kvar av helgen.

Torsdagen  var en riktig mamma/son dag, se tidigare inlägg, och igår, fredag, så packade vi cykel mm i bilen och drog till Orrefors.
Vädret var sisådär så vi började innomhus med FIKA  smarrig rabarberpaj á la ÅSA.
Kidsen var bänkade framför TVspelet  en stund, och jag hörde då INGEN som klagade på det arrangemanget hahaha

Sen fick vi ut kidsen för lite lek,                       medan systeryster och jag fortsatte med lite kaffe på trappan :-) (OBS ingen har väl hört att jag egentligen SLUTAT med kaffe...)  

Kvällen  avnjöts med TACOS och sedan bänkade barnen sig framför en god film.

Idag tog Åsa och jag barnen med på cykeltur. Tyvärr ramlade M och slog sig på ögat stackarn, så det blev inte fullt så roligt som vi tänkt oss...

Efter det drog Lucas och jag och mormor in till Kalmar för att inhandla en alldeles ny kamera till skribenten :-) *lycklig* så nu blir förmodligen bilderna bättre i framtiden :-)
Utanför kameraaffären hade de en bilutställning, och gissa om L var i sjunde himlen över alla SUPERCOOLA bilar att titta på. Här poserar han tillsammans med vinnarbilen i tävligen


När vi kom hem väntade Göran med härlig GRILLAD mat, och sedan fick L chansen att prova sitt alldeles nya dataspel, Lego Indiana Jones. Och sist av allt, en glass alldeles före läggdax (nåt extra måste man väl få en lördag eller hur)                                                               

God natt där rute, imorgon är ännu en LEDIG dag, sen dax för jobb igen, men nu är man ju riktigt taggad även för det :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0