Ett helt ÅR äldre :-)

Ja, nu har då nästan hela födelsedagen passerat, och känner jag mig äldre. NEPP känns ju precis som igår :-)

Fick besök av en syster, systerdotter och min mamma. Riktigt kul få bjuda lite på fika och prata massa strunt, det är sånt som gör mig riktigt GLAD!!!

I helgen vankas hundutställning i Orrefors, ja, jag ska INTE ställa ut Fru Yrväder, men däremot titta lite på nya hundraser att fundera över inför framtiden



Idag var det FÖRSKOLANS DAG på Dagis. Ja, inte för mig alltså, det hade ju varit en UNDERBAR födelsedagspresent, men jag fick unna min son den fröjden istället :-)

L var utklädd till Cowboy och givetvis superlycklig över att de valt ett sånt PERFEKT Tema!!! L började genast planera en resa till High Chaparal i sommar...
      Snygg Eller HUR  


Nu ska jag snart slappa i sängen framför TVn och kolla favvoprogrammet, Criminal Minds, och glädjas över att man bor i Sverige, på Landet och inte har så många nutcases (stavas det så????) omkrig sig som det visas på TVserierna...


NightyNatt på er ALLA! Imorgon är jag 34 år och 1 dag, hur gammal är du :-)

BY THE WAY Nån som kan hjälpa mig ändra typsnitt och göra lite kula saker i TEXTEN???


Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis Grattis! Visst var dom fina idag alla cowboysare... och indianer??

2009-05-14 @ 22:19:04
URL: http://tovili.blogspot.com
Postat av: Pernilla

GRATTIS kära syster!!!

Fin Lukas var som cowboy - vilken litten tuffing! Kan tänka mig att han trivdes som fisken!



Ha det så kul på utställningen och hoppas du hittar nåt kul - men du sikta på nåt mindre, lugnare och mer lätthanterligt denna gången va??!!!

Stor kram från din ännu gamlare syster :-)

2009-05-14 @ 22:31:22
URL: http://pillaj.blogg.se/
Postat av: sophie, skribenten

Linda, Ja, visst var de fina, tänk vad härligt stolt man blir över barnen dagar som denna :-)



Syster, japp, Om det blir ny så blir det en mindre och socialare!!!

2009-05-14 @ 22:35:29
URL: http://sophiesoph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0