Skakig start på dagen...

Fick ett samtal när jag var nästan framme på jobbet idag... Min chef, som åker samma väg som jag till jobbet och var någon minut efter, hade fått stanna för en otäck bilolycka mellan lastbil och personbil, och det såg inte ut att ha slutat lovande för personen i bilen... Det visade sig att jag mött samma lastbil bara sekunder innan olyckan. Jag kommer ihåg att jag mötte en sådan bil och att vi båda fick gå ut lite i kanten för att mötas på vägen. Och ungefär där vi möttes hade olyckan sedan hänt.


Jag är lite skakig idag och känner att jag nog ändå hade en otrolig tur som inte var bara liiiite senare på väg till jobbet. Förvisso verkade det som om lastbilen gjort allt i sin makt för att förhindra kollission men ändå får man en del tankar i huvudet.
Ödet var på min sida idag helt enkelt. Men nu har jag tagit beslutet att låta min mobiltelefon ligga i handväskan i framtiden, och inga fler sms ska skrivas under bilfärd för mig i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0